Få styr på det praktiske omkring et SharePoint kursus

10 November 2021 Cecilie Mortensen

editorial

Står du til at skulle booke et SharePoint kursus i den nærmeste fremtid til medarbejdere på din arbejdsplads? Så kan det være rart at få styr på alt det praktiske omkring kurset. Det tager vi derfor også et nærmere kig på her. 

Dette skal du vide om et SharePoint kursus

Kurset kan bookes på flere niveauer

Noget helt lavpraktisk omkring et SharePoint kursus er, at det findes på en række forskellige niveauer. Alt efter hvem du booker kurset ved, så kan du plotte dig eller dine medarbejdere på et grundlæggende, udvidet eller avanceret niveau. For selv den garvede medarbejder kan der altså være en god læringsoplevelse i sigte. 

Kurset veksler både mellem teori og praksis 

Noget andet der kan være godt at vide er, at et SharePoint kursus veksler mellem teori og praksis. Du kan derfor også være sikker på, at dine medarbejdere kan kaste sig over det indhold, kurset byder på. Og det har selvfølgelig en del at sige for, hvor godt indholdet kan hænge fast bagefter. 

Få kurset tilpasset din arbejdsplads

En tredje praktisk ting der skal fremhæves er, at du kan få kurset tilpasses din arbejdsplads. For mon ikke der er særlige udfordringer med SharePoint, som visse medarbejdere oplever? Hvis du er med på, hvad det er, eller hvis du har et bestemt ønske med kurset, så vend det endelig med firmaet, du ender med at bruge – der er nemlig god mulighed for at få kurset tilpasset derefter. 

Kurset kan afholdes ude ved dig 

En sidste ting der skal fremhæves er, at kurset kan afholdes ud ved jer. Dine medarbejdere kan derfor også undgå at skulle bruge en masse transporttid i arbejdstiden. Det er selvfølgelig ideelt for dig, som alligevel har lokalerne til, at det kan lade sig gøre. 

Et firma som blandt andet kan indfri mange af de praktiske forhold herover, er 4D. 

More articles